fredag 15 juni 2007

Helg

Snart! Snart! Snart är det helg! Vi har inget planerat men det lutar åt att vi åker till Ps pappa i morgon. Hoppas att vädret håller i sig. Det betyder, när jag tittar på himmelsglipan mellan kontorshusen, att jag önskar mig gråa moln med lite blått emellan? Njae ... Jag hade nog tänkt mig badvarmt och oblåsigt samt molnfritt. Vill läsa bok och sola! På väg till honom vill jag åka förbi Barkarbys outlet. Det var nåt jag skulle köpa. Ja, just det - shorts.

I kväll blir det hemmakväll. Skönt. Jag såg att Rainman visas på trean. Hur många gånger har man inte sett den? Men det var ett tag sen!

Har köpt en ny kamera här på jobbet som jag ska ta hem och testa. Måste köpa ett nytt minneskort bara. 16 MB kommer man verkligen inte långt på. Tog sex bilder, sen var det slut. Om den är bra kanske jag köpen en likadan själv. Amerikapojken måste ju ha med sig en kamera när han åker och om jag köper en ny till mig så får han min gamla. Fiffigt!

Igår somnade jag 21.30 men jag är fortfarande trött. I ögonen, liksom. Känner mig toooom. Längtar hem! Går snart!

Tzatziki till middag. Inte bara, men vad det serveras till, lär ge sig på Konsum. Så idag tackar vi Konsum för inspirationen. Jordgubbar?

Inga kommentarer: