onsdag 4 maj 2011

Rekommendationer

Mina söner känner mig bättre än de flesta. Därför vet de vad jag gillar. Många gånger tycker vi om (och inte om) samma saker.

Den äldre sonen, han i Uppsala, sa för en tid sen att han tyckte att jag skulle lyssna på Radiolabs sändningar. Nu har jag lyssnat på två avsnitt - Help! och Lost and Found - och nu vet jag vad P och jag ska ladda ner och lyssna på i sommar när vi bilar och yngste sonen tittar på Ipaden där vi har laddat ner film. Bra, bra program. Roligt klippta och ämnena är roliga!

När jag kom hem efter jobbet idag (klockan 23. Har rensat skrivbordet och förberett inför ledigheten) så tittade vi på Bored to Death som är en ny serie på TV2. Rolig.

De kan konsten att göra sin mama glad de där två bästa, stora pojkarna. Man tackar!

Inga kommentarer: