onsdag 18 maj 2011

Dagtur

Har varit i Köpenhamn idag. Önskar jag hade hunnit in till stan, men icke. Hotell vid flygplatsen. Möte.

Men jag hade lite dötid både innan och efter mötet. Så jag köpte två t-shirts från Molo till yngste sonen, en flaska skumpelipump och sen, när jag kom till Stockholm, så köpte jag en Stockholmsmugg på Starbucks.

Dessutom kom jag på en genial idé som jag sen ringde och testade på nördsonen i Uppsala. Han kunde tyvärr berätta att nån annan redan varit genial och att det dessutom inte var särskilt genialt så jag ska kasta idépappret jag skrev på planet. Hm.

Sen - det bästa och lyxigaste på hela dagen - kom min lillasyster och hämtade mig utanför svängdörrarna på Arlanda och lämnade mig utanför sushin här hemma! Hurra! Både trevligt och bekvämt.

I morgon hoppas jag att fjärilarna i Haga sitter stilla. Vi ska till Fjärilshuset på konferens. Jag tar med kameran så kanske jag kommer hem med i alla fall nåt.

Inga kommentarer: