söndag 31 oktober 2010

I samma anda

Mellansonen och jag har varit på bio och sett "I himlen finns inga känslor". Den var bra! Som i DEN var bra. Väldigt rolig. Gillade den typiskt norrländska miljön (visade sig vara Sundsvall och Kramfors och nåt mer. Däruppe :) Men det bästa var temat och skådespelarna.

Det handlar om en kille som har Aspbergers som ska försöka hitta en ny tjej till sin bror vars före detta flickvän ruttnat på att bo ihop med de båda bröderna.

En perfekt avslutning på den här veckan - skratt, umgänge med sonen (vilket även innebar promenader både till och från bion - härligt. Och trevligt!) och dessutom slöts den autistiska cirkeln, i alla bemärkelser. Jag gjorde nämligen ett test om just autism tidigare i veckan. Jag är väldigt lite autist. P däremot ...

Jag säger så här - jag hade 11. Han hade 30. Vad har du? Testa här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade också 11. Nu ska jag testa T.