onsdag 20 januari 2010

Up in the air

Har just varit på bio. Äldste sonen tyckte det var dags att ge mig min födelsedagspresent - bio och popcorn. Hans bror följde med.

Först åt vi middag på enkel restaurang (och då bjöd jag dem. Nån måtta får det vara.) och sen såg vi Up in the Air. Det var så trevligt. Sällskapet bäst och filmen bra!

Det är han som har regisserat Juno som har gjort den här. Bra musik. George Clooney :) Och vanliga människor. Alla är inte så där filmstjärnesnygga som de brukar och storyn var bra. Tänkvärd. Särskilt för en som reser mycket och som gillar lojalitetspoäng. Hm.

Ville grina lite för det är trassligt på jobbet och jag ruttnar lite på att vara där ibland och den här filmen handlar om att få sparken, att resa och att uppskatta det man har. Bland annat.

Jag kommer inte att få sparken. Men folk samarbetar inte med varandra. Har jag sagt nåt om det tidigare? Bra. Då ska jag inte tråka ut dig med det idag också.

Det finns ingenting så bra som mina barn. Ingenting!

Inga kommentarer: