söndag 17 januari 2010

Slösöndag

Pappas 70-årskalas var en lyckad tillställning! Mest nöjd är jag nog med att jag lyckades få min bror att mingla. Han kan ha pratat med fler än jag till och med. Det är bra. Jag tror att det är bra att träffa släktingarna.

Hoppas att middagen med äldste kusinen blir av. Kan bli svårt eftersom de lägger sin son vid 18-tiden. Klockan SEX! Han vaknar vid 5 sen. Jag hade nog försökt ordna det på nåt annat sätt, typ förskjuta läggningen till 20. Men de kanske har nåt skäl till att göra som de gör. De tyckte att vi skulle fika istället för att äta middag. det ratade bror och jag när vi pratade om den senare. Så vi får se, som sagt.

Och pappa blev glad både för fina Timberlandskjortan och t-shirten med texten "I need my space".

Kalaset slutade klockan 22 så när vi kom hem efter att ha städat iordning lite, var klockan 23 och det var bra!

Sov länge och nu slöar vi i vårt extremt stökiga hem. Jag står nästan inte ut med röran. Men så är det.

Skulle ha gått på f d svärmoderns vernissage idag, men jag hinner nog inte. P tycker att vi ska gå till Sickla. Yngste sonen måste ha skridskor. Och hjälm. Och middag ska införskaffas. Ack ja.

Inga kommentarer: