tisdag 21 april 2009

Sur som en citron

Vad händer? Jag är så jävla arg.

Har varit arg på jobbet hela dagen. Sen var det bra ett tag när jag åt middag med gamla arbetskamrater, när jag kom hem vid halv tio och yngste sonen fortfarande satt uppe - i vanliga kläder och inte hade borstat tänderna och spelade spel på spelfria dagen - så blev jag helt jävla råirriterad. Det är INTE okej att vara uppe halv tio för en 5-åring en vardag. Det är INTE okej att bryta mot de "regler" vi sätter upp angående till exempel spelfria dagar. Jag blir så förbannad. På P. För att sonen sitter uppe är ju ren lättja. Att han får spela spel är ju för att få en fri stund från honom. GRR!

Och på jobbet är de så förbannat korkade att jag vill spy på hela högen. De trasslar till och tar tid på sig. Jag är otålig. Och hade sett fram emot en kväll där P och jag kunde prata lite.

Satans vad jävla ilsken jag är. Nu går jag och lägger mig.

Helvete!

Inga kommentarer: