onsdag 15 april 2009

På traven

Den här veckan är glada kollegan på varmare ort och semestrar. Det är bra. För nu måste jag klara mig själv. Nu kan jag inte fråga henne som genväg till att lösa problem. Det är ju så jag funkar - jag tar andra till hjälp när hjälpen finns. Inte för att jag är lat eller okunnig utan för att jag är 1) social 2) rädd att göra fel.

Har fått en hel del gjort idag, men jag kunde gjort mer. Har en väldigt lång Att göra-lista som förhoppningsvis är betydligt kortare i morgon eftermiddag. Innan lunch ska jag göra massor. Utom inköpsanmodan (i plural. Vad heter det??? Anmodans :) för det är så otroligt tråkigt. Jag kommer ha en hel hög med anmodningar(nej) som ligger och väntar i slutet av månaden. Tänk om jag skulle ta och överraska mig och göra dem i morgon?

Inga kommentarer: