måndag 11 april 2011

Först ...

Först var jag lite besviken. Sen blev jag irriterad. Till sist blev jag arg. Sen lugnade jag ner mig och tänkte - what the fuck.

Hade skickat ut inbjudan, köpt dryck och tilltugg. Trodde att vi skulle bli åtminstone fem. Men huvudvärk och bortblåsta barnvakter satte käppar i hjulet. Så vi blev bara tre. Ironiskt nog var de andra, förutom jag, såna som inte varit med på ERFA-salong förut. Då undrar man (jag) vill de som varit med förr inte vara med längre. Vad håller jag på med? Anstränger ihjäl mig, gläder mig åt ... exakt vad.

---

Kvällen blev väldigt trevlig ändå. Min gamla gymnasiekompis och min allra bästa engelska kompis och jag hade mycket att prata om. Temat var skvaller.

Och visst blir det en träff till. Då är temat "Plats i syskonskaran". Nog så intressant. Oavsett om man har syskon eller inte.

1 kommentar:

A.D sa...

Åhhh... förlåt att jag inte svarade på ditt sms kom jag på nu. Blev jätteglad för inbjudan men sen har jag minneslucka och nu finns inte smset kvar för mobilen är inskickad på reparation och jag har en lånemobil och återigen inte ett nummer till någon endaste jag känner. Jag hade inte kunnat vara med nu men tycker det är en strålande idé och vill verkligen hoppa på i framtiden. Du vet när jag fått ordning på saker och ting. Suck..