tisdag 12 april 2011

Blablabla

Först var jag ganska trött, sen var det en massa möten som jag blev arg av, sen sa jag till chefen att det skulle kännas skönt att få lite stöd ibland istället för att hon alltid tar dem hon egentligen tycker är lite psycho i försvar (fast ärligt - jag sa inte så. Men jag sa att det skulle vara bra om hon kunde stötta lite ibland). Jag längtar efter att se henne utvecklas. Som ledare. Som människa.

Sen ordnade jag saker som skulle ordnas och till sist gick jag från arbetet.

Åkte till Åhléns där jag stämt träff med lillasystern. Vi tittade på väskor och sen styrde vi kosan mot Wagamama. Jag tror att jag har rekommenderat det tidigare, nu gör jag det igen. Men ... om ni får en servitör med mörkt, lockigt hår och trött blick - BEWARE! Han var inte riktigt som man önskar att en servitör ska vara. Han var mer som nån som borde åka tunnelbana lite för långt eftersom han hade somnat. Bortsett från detta - goood mat!

Systern berättade roliga historier om konstiga människor hon mött i arbetet och privat. Det var väldigt trevligt och vi skrattade mycket. Bra! Promenerade från city till Söder och det var jätteskönt. Hade litet behov av shopping (Apoteket och Åhléns den sista skälvande minuten innan stängning) och hade väl lite otur med extremt otrevliga expediter. Förstår att de hade fått de dassiga nattpassen som nån sorts straff som dessvärre inte gjorde saken bättre. Vi kunde inte annat än skratta åt dem.

Och nu är det läggdags. I morgon väntar en ny spännande dag med myyysiga utmaningar. Eller så.

Inga kommentarer: