söndag 10 april 2011

Bra saker

Jag känner mig betydligt starkare nu. Allt löser sig. Ju alltid.

Större delen av eftermiddagen har vi stått och tittat på yngste sonen när han spelade fotboll tillsammans med sitt lag. Solen sken och bollarna ven.

Sen gick jag på bio med sonen medan P bytte till sommardäck på bilen. En bra, animerad film. Vi gick på bio och såg Rio.

Så har vi bestämt med lillebror att vi ska åka till Småland på Skärtorsdagen. Tar släktbandet och åker till landet.

I morgon är det dags för ERFA-salong. Tema Skvaller med underrubriken "Vad är en hemlighet?". Fast det har jag nog inte sagt till dem som är med än. Tyckte bara att det kändes lite mer intressant så. Träffa en massa tjejer och prata om viktiga grejer.

Så har vi väl så gott som bestämt att det blir Grekland i slutet av april. Det är snart det! Våååår! Blommande mimosa kanske! Yes! Om vi får till ett bad så blir jag glad!

Sen är det ju Italien i sommar! Vi bilar genom Tyskland (ja och Danmark på vägen, såklart. Lite Österrike och Schweiz kan det bli också. Nice kanske!!!) Ser fram emot sol och pasta, då blir jag cool - därmed basta!

Till sist har jag en aktivitet som äger rum först 2/12 - Bounce! Hurra vad glad jag blev för några veckor sen när yogafröken med katt på Kungsholmen (kallar henne från och med nu för Kattfröken) hade lyckats komma över två biljetter och tyckte att jag skulle följa med henne! Så nu ska vi se Bouncegänget dansa, sen tar det ett tag att sig sansa.

Saker att göra ända till december, innan dess besöker vi många länder!

Inga kommentarer: