tisdag 14 september 2010

Självhjälp

Jag försöker läka mig på egen hand. Göra mig av med stressmomenten.

Så. Jag började med att sätta på mig höststövlarna med liten klack som ger bättre hållning. Sen började jag faktiskt att läsa. Den där boken. Jag måste ju, herregud, läsa ut bokfan innan den kommer på bio.

I kväll har vi gjort Sickla och bytt trasigt pennfodral till yngste sonen (det har katter i pastellfärger på sig. Rosa suddgummi. Ja, det är lite tjejigt. Och han bryr sig inte. Han gillar helt enkelt katter! Hurra!), köpte inneskor till skolan och bokplast till läseboken. Check, check, check. Det är så skönt. Och ingen dator eller TV ända till nu. Åt thaimat där också. Häpp!

Så har jag hämtat bilderna som jag skickade in för att vara med i Mitti och Fotografiska-tävlingen. Ganska bra faktiskt!

Men nu ska jag titta på Sandra Bullock i del två av Miss Congeniality-filmen.

Tack för idag, slut för idag.

Inga kommentarer: