onsdag 22 september 2010

Mycket nu

I morgon hoppas jag att jag har fått följande gjort:

Kommit på bra mat till fredagens middag då Kungsholmskompisen m delar av familj samt villavännen kommer för att planera Italienresan. Dessutom är ju sönernas halvsyster här hela helgen. Alltså. Middag fredag.

Plockat ut några bra ställen från långa listan inför Italienplaneringen.

Rensat jobbmail.

Sett till att en massa filmat material från kongress läggs på nån ftp-server som en talare sen ska komma åt.

(Jag ska jobba hemifrån i morgon eftersom jag först ska äta frukost på Berns - jobbfrukost - och sen ska följa med yngste sonen till skolläkaren som ska ge honom en spruta.)

Tänkt igenom helgen (fredag middag och planering, lördag match för yngste sonen + födelsedagslunch på Kungsholmen + ev kvällsaktivitet med lillebror + passa barn, söndag ansiktsbehandling + teater med yngste sonen + lämna vaktat barn) Helt hysteriskt. Hur blev det så?

Bestämt mig för det där korta jobbet - ska jag söka eller inte?

Städat undan lite.

Varit på systemet?

Säkert fler saker.

Om jag har gjort några av de där grejerna så kan jag känna mig nöjd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vi tycker om grillad kyckling...

Anna D sa...

Frukost i Röda Rummet = den bästa frukosten!!!
Jag är avundsjuk!

AD igen sa...

Men vad är egentligen klockan???
MIn klocka är en timme mer än din blogg!
Nu måste jag kolla klocka.nu... blir ju nervös..