torsdag 16 september 2010

Hårligt

Har hämtat schampot hos fastern. Schampot jag glömde i Småland i somras. I SOMRAS. Tilläggas bör att fastern bor en pyttebit från Gullmarsplan och där åker jag ju förbi varenda dag. Men tid, o tid.

Så nu ska här tvättas hår! Så hoppas jag att jag inte ser ut som en tysk Gretchenknödel med vingflärpar under öronen efteråt. Även om jag faktiskt tycker om den Gretchenknödel som är jag. Åtminstone idag.

Den där boken påverkar mig. Idag har jag smålett hela dagen. Haft en sorts energi som är trevlig att ha. Rekommenderade den till en kollega och när hon har läst den så ska vi se filmen.

Pratade med lilla kollegan idag också - hon har stressrelaterade åkommor. BLÄ! Jag blir helt jävla galen. Den arbetsgrupp hon tillhör decimeras lite för var dag. Ska det vara så? Vill man ha det så? Varför? Hur kommer det sig? Nåt är galet.

Jo, jag rekommenderade boken till henne också. Och hon följer med på bio :)

Inga kommentarer: