torsdag 2 september 2010

Nu och framåt

Har varit hemma och jobbat idag. väldigt bra. Jag har inget emot att sitta till klockan 22, bara jag får vara hemma och jobba i rätt takt. Sov en timma på eftermiddagen, till exempel. Bra!

Har insett vikten av distans till arbetskamrater. Har blivit rejält bränd av "vänskap" de senaste dagarna. De jag trodde var vänner var inte det. Jag låtsas som det regnar men tänker inte dela med mig på samma sätt som förr. It's not my loss. Alla står närmast sig själva och några förlorar massor på det i slutänden. Jag tänker inte bli den som gör det.

I morgon ska vi planera Italienresa på Kungsholmen. Alltså - resan ska göras i Italien, planeringen på Kungsholmen. På lördag är det pojkfotboll och sen bio med halva släkten. Toy Story med bror och familj och pappa med särbo. De sistnämnda har lovat att bjuda på restaurang efteråt. Vi tackar och tar emot på förlovningsdagen.

Nästa helg har också blivit fylld av aktiviteter. Very nice. Bara roliga saker.

Så har jag pratat med släktingen som har tagit konstiga lån och kommit överens om att lämna tillbaka pengarna till banken. Jag lånar istället ut lite till ett tag.

Hejåhå.

Inga kommentarer: