torsdag 9 september 2010

Klantskalle?

Nåt har hänt. Jag är klumpig som jag inte varit förr. Ramlar in i saker och välter ut och slamrar på ett sätt som jag inte är van vid. Stoppar in för mycket mat när jag äter och det hänger ut spaghetti eller sallad och jag har saker i ansiktet. Hela tiden.

Dessutom har jag faktiskt ADHD. På möten, när alla andra sitter som tända ljus med stilla låga, så fladdrar jag omkring och håller på att slockna hela tiden. Måste rör mig oavbrutet. Armen, baken, benet. Eller så kliar det nånstans. Jag kan inte sitta stilla. Hade jag gått i skolan hade jag blivit utkastad och hade jag varit statist i en film där jag skulle vara död hade jag fått sparken.

Varför är det så här? Har jag bråttom nånstans? Är jag stressad in i märgen?

Detta måste följas upp. Hur vet jag inte.

Inga kommentarer: