torsdag 12 juni 2008

Trött i ögat

Slocknade vid niotiden igår. Orkade inte ta ett enda beslut eller tänka eller nånting. P och jag har inte pratat med varandra på en hel evighet. Det skulle vi behöva. Idag sa en arbetskamrat när jag kommenterade tröttheten att just det där med att inte orka ta beslut är en varningssignal att lyssna ordentligt på eftersom det är ett tecken på nåt som kan barka mot utbrändhet.

Fick lönebesked idag. Höjer med 3,6 (?)%. Jahapp. Och hur gör jag med den tid jag förlorat med familjen då?

Jag är bara gnällig. Byter ämne ...

Hade möte om smålandshuset idag. God mat och bra möte. Såg rolig film som min musikaliske kusin varit med och gjort också. Det var kul!

I morgon ska vi fira mellansonen som gått ut nian. På lördag är det fotboll och eventuellt ska vi träffa kompisar. På söndag är det middag med alla söner hos min pappa med särbo. Bror med familj är också där. Det ser jag fram emot.

Inga kommentarer: