måndag 9 juni 2008

Trivsel

Sitter i en sal med människor som har andra intressen än jag. Det här symposiet har ett vetenskapligt djup som jag inte är utbildad för. Men jag sitter längst bak och ler och visar folk var de kan sitta när det är fullt med folk överallt. Och alla är så tacksamma. Och snälla. Jag gillar dem och de gillar mig. Hurra vad bra!

Igår gick jag iväg en stund. Blev masserad av en stor man med klena nypor. Men det var välbehövligt. I morgon har jag beställt en pedikyr minsann.

Jag är trött. Satt uppe med VDns presentation till halv ett i natt. Tack och lov fick jag hjälp med att förvandla pdf'er till små bilder och så. Hu!

Idag börjar äldste sonen sitt sommarjobb. Jag hoppas det går bra. Han hade ett antal frågor om lönekonto, skattsedel och annat jobbigt men min älskade P svarade pedagogiskt och hjälpsamt. Tänk vilken tur jag har som har dem alla i närheten!

Inga kommentarer: