måndag 2 juni 2008

Sovmorgon!

Idag var det sista dagen på kongressen. Jobbade till 20.00 ungefär. Herregud vad trött man blir! Fötterna ömmar, ögonen blir röda och halsen torr efter många långa dagar.

Men ... i morgon är det en helt ledig dag i Köpenhamn. Börjar med sovmorgon! Sen blir det nog promenad i Köpehamn. Med en kollega. Vi åker inte härifrån förrän på kvällskvisten och det tycks inte finnas nån möjlighet att byta biljetterna för att komma hem tidigare.

Okej sovmorgon och promenad. Jag undrar, undrar, undrar om jag ska försöka ta mig till Louisiana i morgon. Men det borde jag ju göra på morgonen då. Komma dit till lunch. Ta promenaden efteråt. Frågan är bara om jag orkar? Eller blir det mycket snack och lite verkstad nu igen? Kanske är det bättre att försöka hitta ett ställe som kan massera mina fötter? Vad behöver jag mest - nåt för ögonen/huvudet (konst/kultur) eller något ytligare (shopping/spa?). Måste jag välja?

Vi får se.

Inga kommentarer: