måndag 2 juni 2008

Tre söner

Den äldste är i New York. Ett oförglömligt äventyr tar sitt slut om några dagar. För att ersättas av nya äventyr, såklart. Men det här är ju på ett annat sätt. Han reser och ser saker. Lär sig grejer på egen hand. Bara med sig själv.

Mellansonen är på väg mot sitt äventyr. Slutar nian och kastas ut i världen i precis alla bemärkelser. Men först får han en hemmasommar.

Yngste sonen deklarerade idag på Konsum med P att han helst ville ha stekt korv till middag eftersom "grillad korv tar så jävla lång tid". Haha. (Jag hör mig själv, kan jag säga ...)

Alla lär sig på olika sätt. Testar och hittar egna vägar. Det är häftigt/läckert/coolt och ... bra.

Godnatt!

/The proud mother of three wonderful, clever and beautiful children. (Som alltid kommer att vara mina barn. Hur gamla de än är. Hur gammal jag nu blir. Det känns bra!)

Inga kommentarer: