torsdag 9 februari 2012

Smygande?

Har varit hemma med yngste sonen idag. I själva verket var jag hemma med både yngste sonen och mellansonen eftersom den senare har nån sorts temavecka och jobbar hemifrån precis som jag. Är det effektivt? Vet inte. Hoppas att han får klart uppgiften.

P har åkt på konferens över natten så jag blir hemma i morgon också.

Grejen är att även jag har börjat känna av nån sorts sjukdom. Hostar lite nu och då. Börjar få ont i halsen. Och jag som ska till Barcelona på torsdag. Och, viktigare ändå, på tisdag firar P och jag 15 år ihop! Och på lördag ska vi på båtbrunch på tu man hand (jag vann nåt innan jul). Sjukdomar hinns inte med. Framför allt - sjukdomar kan inte planeras.

Har jobbat typ hela dagen idag. Utom möjligtvis när jag tittade på Sveriges Mästerkock på TV4 Play.

Undrar om jag ska dricka ytterligare en kopp te? Och äta nån sorts tabletter som, om inte annat, får mig att tro att jag inte blir sjuk.

Inga kommentarer: