lördag 11 februari 2012

Mer än väntat!

Han är jätteduktig! Kompisens son är väldigt ... begåvad. Det var jätteroligt att se det som för honom är telefonklotter.

Han har liksom en förmåga att visa de mänskliga rörelserna i bild på ett väldigt bra sätt.

Ska sluta haussa honom. Det blir ju bara fånigt.

Men ... jag ska säga några saker till. Jag hoppas att han söker till nån fantastisk skola där han lär sig andra tekniker än de han redan behärskar. Och jag hoppas att han gör det snart. Varför slösa bort en massa tid på annat?

Han har ju dessutom en väldigt trevlig mamma och vi har inte träffats på jättelänge, men nu käkade vi nån sorts sen lunch tillsammans och det borde vi göra oftare!

När jag kom hem så tittade P och jag på Sherlock Holmes på svtplay. Hurra för både Sherlock och för att man kan kolla saker man har missat i efterhand!

Nu är det slätstruken melodifestival. Men vi är mätta och belåtna efter att ha ätit blomkålsmos, tunna skivor stekt entrecôte och hemgjord bearnaisesås - allt i LCHF-anda. Så gott, så gott!

Snart är det dags för Sherlock igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men herregud, jag åt också blomkålsmos och såg Sherlock två gånger.