lördag 11 februari 2012

Fullt upp. Eller?

Två av sönerna spelar in film. Det hade gått bra igår, men de var tvungna att fortsätta idag. I samma veva som de kommer hem så ska jag gå på utställning eftersom en kompis son ställer ut. Jag vet inte vad som ställs ut, men han är en duktig människa så det ska bli spännande! Hoppas även att hinna få en skymt av konstnärens mamma - det var så länge sen sist ...

Sen har jag insett det oförlåtliga. Jag missade ju för i helvete Sherlock på ettan förra veckan. Så nu har vi att göra, P och jag, innan kvällens andra avsnitt kommer.

I övrigt är det vansinnigt lugnt. Skulle gärna ha några människor hemma på middag. Å andra sidan har jag ont i halsen, så det kanske är lika bra att ta det lugnt i hemmets lugna vrå.

Känner att det är dags för action av nåt slag efter att ha suttit hemma halva veckan. Jaja. Det har ju varit lite skönt också. Har jobbat bra och så ...

Inga kommentarer: