lördag 18 februari 2012

Reklam

Jag har varit i Barcelona. Jag därmed fått resdosen påfylld och är tillfreds.

Har haft hosta, men den gick över i spanska värmen. Fast de trodde det var kallt och hade vänt ACn till heater så jag fick det väldigt varmt ända tills en hotellkarl kom upp och stängde av allt.

Och jag fick lära känna en kollega lite bättre under resan också. Han pendlar mellan Frankrike och Sverige och har en döende fru. Inte lätt. Men han är bra. Tycker som vi som ser vartåt det barkar. Han ser också vilka som är onda och goda. Det är ju bra!

Åt tapas (friterad kronärtsskocka är såååå gott!), gick lite på Ramblas och var på heldagsmöte med konkurrenter och det var bra.

Men reklamen. Mina läppar höll på att trasas sönder av torka. Så när vi mellanlandade i München på väg till Barcelona gick jag till Duty free-stället och frågade vad de hade att erbjuda. Sa också att jag inte är särskilt förtjust i Elizabeth Ardens åttatimmarskör. Så blev jag rekommenderad detta:
Nu undrar jag varför? Varför har jag inte hittat detta tidigare? Det är ju alldeles ... underbart! Mjukt och lite sött. Med rosenvax. Jag älskar det! Min nya grej!

Inga kommentarer: