söndag 8 januari 2012

Tung i huvudet

Känner hur den allmänna irritationen ligger och pyr. Allt irriterar.

Den förbannande situationen på arbetet kommer ju också närmare och närmare så det är nog ett skäl, förutom att jag vill ha MAT. Jag är så less (efter en vecka) på den här jävla torftiga kosten utan fett att jag dör. Så vill jag väldigt, väldigt gärna äta en Lindtkula och dricka en kopp svart te. Det där gröna jävla skitteet kan man ge till kossorna. (Så illa är det inte. Men ack så trist).

Känner mig rastlös och uttråkad och allmänt oälskad.

Ett bad kanske hjälper, jag vet inte. I alla fall så får det tiden att gå. Så kanske jag börjar lukta gott. Om jag skulle lukta illa. Arg har jag ju uppenbarligen i alla fall blivit.

Tro't eller ej. Nu är det nån annan(?) grannidiot som borrar också.

Förbannade jävla skitpuckon. Hela världen.

GE MIG EN LITEN BIT AV NÅT SÖTT INNAN JAG MÖRDAR NÅN!

AAARRRRRRGH!

Inga kommentarer: