onsdag 4 augusti 2010

Tröttdag

Sov länge och sen åt jag frukost och sen sov jag igen. Tvättade lite däremellan också. Fem maskiner idag! Tvättkorgen är tom. Nej. Var tom. Ända tills vi fyllde på igen.

Skälet till att jag somnade var att jag läste den sega boken. Även om nu Havers har kommit in i handlingen så är det fortfarande lite för tråkigt. Vad är felet???

I morgon åker vi till före makens lantställe och sover kvar. ska bli så trevligt. Och yngste sonen får lajja lite med likasinnad. Bra!

Äldste sonen har kommit hit i kväll. Sent efter jobbet dök han upp. Vi hade grillat och han fick rikligt med kött och majs. Majsen kostar för övrigt 3.45 på Konsum. Man kan inte äta mycket billigare ... Och så gott!

Nu äter vi Grönansnarr och dricker rosé. Snart är det slut med vinandet. Så här kan man inte hålla på. Tror jag.

Inga kommentarer: