fredag 27 augusti 2010

En värld full av konstigheter

1) På jobbet. Bra idé om kollektivitet och alla är med blir dålig om den görs om till JAG och MITT. Har grinat hos chefen eftersom jag har knäppa kolleger. Nej, inte knäppa. Själviska. På ett väldigt, väldigt konstigt sätt.

2) Med huset i Småland. Jävlar vad märkligt det blev. Jag har lånat ut pengar så att vi ska slippa ta konstiga lån. Nu han man, kanske i helt åt helvete felriktad välvilja, tagit ett dyyyrt lån för att jag ska få tillbaka mina pengar. men man glömde liksom bort att fråga om det var så att jag behöver mina utlånade pengar NU. Det gör jag inte. Jag tycker bara att de som segar måste skärpa sig grande. Ett hus utan pengar ska inte belånas mer. Så är det bara. Tack för omtanken, men hallå. TÄNK! In blanco-lån är precis motsatsen till vad jag önskar det gemensamma huset. Jag blir så JÄVLA trött på människor som är till och med mindre ekonomiska än jag.

SUUUCK.

Inga kommentarer: