tisdag 15 december 2009

Ont och bot

Jag har ont i huvudet. Misstänker att det beror på värken jag har i ryggen som jag har härlett till illa buren ryggsäck när jag var på min senaste världsturné (eller vad jag nu gjorde).

När man ska dra resväska och plocka fram pass och biljett och sånt på flygplatser så finns det liksom ingen tid att sätta på sig ryggsäcken så som man ska. Då fuskar jag. Bär den bara i ena remmen. Snedbelastar. Får ont. Och huvudvärken sitter som en smäck. I alla bemärkelser.

Hur ska jag bli mig själv igen?

Ett bra sätt hade varit att gå på yogan. Men ... P kommer hem senare vilket innebär att jag inte kan gå på nån yoga idag. Så tack och lov för dessa fantastiska thailändska kvinnor som har öppet i sin massageshop till 20 eller så. Oljemassage!

Hoppas att jag inte somnar.

Måste jag raka benen innan jag går dit? De kanske trasslar in sig annars? Hm.

Inga kommentarer: