onsdag 9 december 2009

Hem kära hem

Nu har jag sett nog av flygplatser på ett tag - San Antonio, Chicago, Köpenhamn och Arlanda inom loppet av ... Jag vet inte. Jag orkar inte räkna efter. Räcker det kanske att jag berättar att jag kom hem klockan 18 idag istället för 08.00 i morse. Nog om detta.

Har tagit till vara på tiden i alla fall! Pratat med chefens chef och en (annan) tjurgubbe som hade sin bitterbittra fruga med sig också. Hon var så bitter att hon nästan ville dö. "Om vi störtar nu så gör det inget". Jag sa till henne att jag tyckte att hon skulle gå i terapi. Men hon ville inte riktigt lyssna på det örat. Terapiörat?

Det finns bältor i Texas. Jag tänkte nästan köpa en till en av mina kusiner som hade just bältor som favoritdjur under en längre tid. Sen insåg jag att han ju är vuxen och förmodligen skiter högaktningsfullt i dessa märkliga djur nu för tiden.

Från terapiöra till bälta? Jag tänkte på ett djur. Tapir.

Nu är jag hemma och nästa gång jag ska resa så gör jag det tillsammans med familjen. Det längtar jag efter!

Inga kommentarer: