måndag 7 december 2009

Nätverkande

Jag bygger på nätverket. Både det professionella och det privata.

Kollar med folk om vad de tycker och hur vi kan samarbeta bättre vad gäller jobbet och frågar om Florida privat. Har träffat en massa människor som arbetar i Florida, och de berättar så gärna om ... allt.

När jag säger att vi ska bo på Siesta Key blir de saliga och säger att det var ett bra val! Har blivit erbjuden att ringa en kollega som bor nära Miami också. Vi får väl se ...

Ska nätverka vidare idag!

Men först ska jag äta storfrukost så jag står mig hela dagen. Nån lunch blir det nämligen inte ...

(Melon i två färger som jag strör solrosfrön på, äggröra, några perfekt stekta baconbitar, ett stort glas grapefruktjuice, en kopp te och avslutningsvis en pannkaka med lönnsirap på. Life is good!)

Inga kommentarer: