onsdag 17 oktober 2007

Snor och glasskor

Jag borde stannat hemma. Igår. Idag. I morgon. I rulltrappan upp mot ljuset i morse, kände jag att jag nog var sjuk. Ögonen är små och trötta. Men sen var jag faktiskt ganska effektiv på jobbet. När det väl kom till kritan. Det är mycket att göra nu. Åker utomlands (JAJA - till Tyskland) på söndag. Kommer hem igen på tisdag kväll. Det är okej. Så länge jag inte har fått hosta till dess ...

Färdiggnällt!

Yngste sonen pysslar. Jag tog fram glitterpennor, klister och paljetter i olika former och nu skapas det vill jag lova! Höstteckning, kallar han det för.

P jobbar länge i kväll. De har också mycket på jobbet. Jag tänkte köpa hämtmat. Fast sonen får omelett. Mellanpojken, som är hos sin pappa den här veckan, tar bort tandställningen i morgon. Vad konstigt det ska kännas utan den. Och vilken känsla efter tandborstning!

I morgon, när sjukdomen har givit med sig vid 10-tiden, åker jag till jobbet. På kvällen ska P och jag på bio. Gaaalapremiär av "Hairspray". Hoppas den är kul. Efteråt är det efterfest på Anglais. Jag och P! Farmorn är barnvakt. Till 22. Sen blir hon en pumpa (?) Just som vi har kommit in nåt romantiskt mode. Jaja. Vad är väl en bal på slottet?

Inga kommentarer: