onsdag 10 oktober 2007

Back in town

Hemma igen. Trött som vanligt.

Berlin var trevligt. Skulle kunna tänka mig att åka dit igen. Bodde vid Zoologische Garten på ett bra hotell. En kväll lyckades glada kollegan och jag dra ihop 17 personer för att göra en utflykt till Brandenburger Tor. De stod ut med att göra nåt annorlunda en stund ... Åkte till och med buss. Sen åt vi stora biffar på Block House. Jaja. Det var trevligt och kvällen slutade med champagne i hotellobbyn.

Idag har jag pratat engelska hela dagen igen. En tysk artist vi ska ha med på en mässa var här och jag, som hennes kontaktperson, tog hand om henne. Efter heldagsmötet åkte vi till Vasamuseet. Sen åt vi på ett bra ställe nära hemma. Fiffigt! Det var trevligt. Vi pratade om barnlöshet, konstiga människor och om att känna sig gammal. Jag kan återkomma till det där om att åldras en annan dag. Det var en trevlig kväll.

Nu längtar jag efter en middag med familjen nån dag. Herregud. Vilka är de? Vem är jag?

Inga kommentarer: