torsdag 4 oktober 2007

På g

Aktivt liv man lever. Tvätt i maskinen, har jobbat lite och sonen gör "flätor" på mig. Det betyder i praktiken att han drar en kam halvvägs genom håret på mig och låter den sitta där = fläta.

Kom hem från Bomans i Trosa i eftermiddags. Har ju varit på gruppgrejen där. Jag bodde i ett rum med liten randig häst som golvmatta och en helt säkert död antilop på väggen. Det var jättehäftigt! Ska ta dit P nån gång! Bara vi. Iiiiiiii! (Positivt glädjetjut. Om glädjetjut kan vara annat är positiva?)

Gruppgrejen gick bra. Belbintestet visade att vi är en grupp med stor övervikt av typen "Shaper". Som sån är man utmanande, dynamisk, mår bra vid press. Har drivkraft och mod att övervinna hinder. Är det konstigt att det blir konflikter? Fyra dynamiska människor som alla är drivande. Tjena! Jaja. Nu vet vi det och kan jobba på att förbättra samarbetet framöver.

Mina starka sidor kompletteras av glada kollegans starka sidor. Vi får full pott på allt - tillsammans! Men det hade vi redan listat ut :)

Kollegerna tycker att följande ord beskriver mig bäst (topp tio):
Drivande
Utåtriktad
Hängiven sin profession
Rättfram
Tävlingsinriktad
Kreativ
En som utnyttjar möjligheter
Kunnig
Tuff
Företagsam

Jahaja. Tuff??? Jag som inte ens röker. HAHAHA.

De tycker inte alls att jag är bl a:
Långsam
Opartisk
Stelbent
Klok (HALLÅ???)
Konflikträdd (Hm?)

Du har redan räknat ut att jag var en av "shaprarna" va?

Inga kommentarer: