fredag 26 oktober 2007

DVDtajm

Nu går DVDn varm - Happy Feet just nu, sen blir det Miffy. Till detta serveras TuttiFrutti-tablettask. Livet på en pinne. I vissas ögon. Jag hade kanske valt andra filmer ...

Han har haft feber och hosta i natt. Lilla gubben. Men Quilla Simplex och barnalvedon gör underverk! Det tackar vi för. Sov länge i morse också. Skönt! Kanske ska sova en stund på eftermiddagen. Vi ska ju faktiskt på middag i kväll. Kanske är vi idioter som släpar iväg honom, men jag tror inte att han blir sjukare. Och han smittar inte. Vi tar med filmerna och sen somnar han väl. Jag ser fram emot att träffa kompisarna! Mycket!

Det har varit väl många resor och sjukdomar ett tag. Väldigt få telefonsamtal och träffar. P och jag har också för lite tid. Men vi pratade en del i går. Det var bra! Hur ska jag komma tillbaks i normalläge igen? Eller är det så här det ser ut när man är 42? Hm.

Ojoj. Nu plingade fiskgratängen. Lunch!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill gärna se Happy Feet, ta med den!