tisdag 23 oktober 2007

Ändrade rutiner

Ojoj. Det är mycket nu. Och min värld har skakats om. Rutinerna har ändrats. Hilfe!

Först kollar jag andra bloggar. Sen skriver jag själv. Om det inte kliar vansinnigt i fingrarna. Då skriver jag själv först. Så var det förut. Inte nu.

Inte sen Facebook har tagit plats i min hjärna. För nu läser jag bloggar först. Sen tittar jag på Facebook och sen är klockan 100. Som nu. Jag är väldigt trött. Har varit i Hamburg. Träffat kompisen som bor där. Åt på NIL som jag rekommenderar. Åkte tunnelbana hit och dit. Smidigt! Billigt! I alla fall om man tänker att 1€ är 1 krona :)

De ska få en dotter i februari. Åhhh!

Ja. Jag har arbetat också. Det gick bra.

Kom hem till trött make och sjuk liten son. Mellansonen är nu mer utan tandställning. VILKA TÄNDER! Ett sånt bett! Som pärlor på rad. Eh? Ja. Eller nåt. Fint!

Nu är klockan 101.

Inga kommentarer: