lördag 10 december 2011

Idioti

Varje år anordnar en faster glöggsammankomst. Hela släkten kommer. Min bror kommer sällan med eftersom de har mycket för sig. De senaste åren har inte heller jag kunnat komma då mamma har haft kalas i hembyn samma dag två år i rad.

I år skulle allt ha funkat. Men ... bror med fru är barnvakter till två barn. Och nu får de tydligen inte plats på glöggtillställningen. Två små extrabarn, typ 1/2 kubikmeter stora (du fattar), tar för mycket plats. Så nu kommer deras familj inte att representeras i år heller. JAG BLIR SÅ LEDSEN. fattar de inte att de nu STÖTER UT min bror som ALDRIG är med på den här delen av släktens tillställningar? IDIOTER.

Jag kommer bli elak. Mot fastern. Som förmodligen redan har fattat vad hon gjort och har ångest grande. Men ha det då! Välförtjänt! Förbannade puckon!

Arg.

Ledsen.

Inga kommentarer: