söndag 25 december 2011

En god jul!

Alla glada! Nu har vi liksom delat upp oss lite. En i badet, en på sitt rum, en i köket och en som sjunger nonsenssånger och äter godis i vardagsrummet. Själv sitter jag på kontoret. I själva verket betyder detta att vi är tre personer i "tarmen" som utgör kök, kontor och vardagsrum. Hur som helst ...

Jag kan inte tänka mig bättre familjemedlemmar än de som råkar vara just detsamma. Vi har samma bild av jul. Tror jag. Det verkar åtminstone så.

Det betyder att man tar det lugnt mest hela tiden.

Det är okej att somna typ när som helst för det finns inga måsten eller hålltider som kan krascha hela programmet. Jag älskar familjen!

Tycker särskilt om att bara vara vi. Inga åtaganden överhuvudtaget. Men det betyder inte att det skulle göra nåt om nån kom och ringde på dörren. Tvärtom. Men det kom ingen. Och det gör heller ingenting.

Nu ska vi kolla på gamla avsnitt av på spåret. Sen kanske vi tar en match FamiljeAlias. Det var roligt när vi spelade det igår. Jag vann. men det var inte det roligaste ...

Inga kommentarer: