lördag 3 december 2011

Egyptien

Klart som fan jag vet att det heter Egypten. Språket som talas där är arabiska. Det spottas fram och låter argt och mitt oerhört konflikträdda jag var på helspänn så fort minsta lilla konversation ägde rum egyptierna sinsemellan.

Övrigt - det var mellan 20 och 25 grader på dagarna. Det blåste ganska kallt. Vi var på snorkelutflykt och det var fantastiskt! Sonen hittade en kompis på resan. En norsk gutt med tråkiga föräldrar (P och jag däremot, var oerhört roliga hela tiden!) All inclusive är skitbra! Jag fick jättefina örhängen i födelsedagspresent av P. Och gratulationsbrev från hotellets ledning + tårta i staniol. Snorklade i knähögt vatten och såg en sovande drakfisk. De är giftiga.

Bilder.

Överblick

En kamel

En kamel
(Närå. Det är två barn - ett svenskt och ett norskt - som spelar DS under handduk)

Pretty birdie

Snyggt i foajén

Welcame, welcame

Vackert

Inga kommentarer: