söndag 18 december 2011

Böckerna först

Jag är nu inne på sista delen i Hungerspelstrilogin. Läser mest på bussar och tåg till och från jobbet och på kvällen när tillfälle ges. Men några kvällar har fallit bort den här veckan, så det har blivit mindre läst än jag tänkte. Jaja. Tre böcker på en vecka är väl ganska okej ändå om jag jämför med hur mycket jag normalt läser.

Det är så fantastiskt härligt att vara inne i en äkta bokglädjeläsningsperiod! Det började ju när vi var i Egypten och sen har det bara rullat på.

Tänkte städa undan lite och betala räkningar innan P och yngste sonen kommer hem från fotbollsträning på andra sidan stan, men efter det ska jag läsa lite mer!

Undrar så vad jag ska ge mig på efter den här upplevelsen? Har en liten hög på lut, så det ger sig med allra största säkerhet!

Inga kommentarer: