lördag 20 november 2010

Roligt

Måste ändå tillstå att vissa kombinationer av folk gör saker väldigt roligt.

Eftersom jag har varit ganska gråtmild hela dagen (öm i själen av hemlängtan och för jävla dålig uppmuntran, tror jag) så har jag så äntligen skrattat hela kvällen lång! Väldigt skoj!

Åtta personer som med utgångspunkt "swingers" och kontakannons, har skrattat oss igenom aftonen med wienerschnitzel eller gåsbröst med marsipanäpple. Vi åt. Och drack. Sen gick vi vidare till en bierstübe (stavas det kanske inte så? Jaja.) och sen hem till hotellet och en Mojito i andra kollegers glada lag. Fast vi sa förstås Moschito. Och sen fortastte vi så.

Ett tag hade jag ont i kinderna på det sätt man vill ha ont i varenda skrattmuskel som finns.

Nu känner jag att det är dags att sova.

Inga kommentarer: