torsdag 1 juli 2010

Semster

Det finns ett ord som jag snubblar på närapå varenda gång jag skriver det - semester. Det blir alltid semster.

Kanske beror det på att jag är så ivrig att ha ledigt och att jag vill skynda ditåt?

Sista dagen för yngste sonen på fritids idag. I morgon följer han med mig till jobbet!

Träffade systern och äldste sonen idag. Bjöd dem på lunch. Så trevligt så! Systern hade köpt parfym till mig med 20% på Arlandas tax free-priser. Bra!

P är på match. Jag orkade inte. La i en tvätt och sen somnade jag på sängen. Tror att kroppen ställer in sig på ledighet!

Ska packa också. Och tvätta. På lördag far vi. Sönerna vaktar hemmet, vattnar blommor och tar in posten. Om två veckor är vi hemma igen. Ska bli fantastiskt skönt att åka iväg. Lika skönt blir det att komma hem, det vet jag ju!

Mellansonen skickade ett sms imorse 6.30 om att han bytt till den lugnare tältplatsen. Till kompisarna. Bra gjort!


Inga kommentarer: