tisdag 12 februari 2008

Utvecklingsstörd

En kollega frågade häromdagen om jag tycker att jag har utvecklats under de två åren på företaget. Och det har jag ju. Det är oerhört roligt att arbeta internationellt. Jag är aldrig någonsin rädd för att resa själv. Det jag menar är att jag är ganska oberoende av andra människor. Just när jag reser, alltså.

En annan sak är att jag har stött på en del "annorlunda" chefstyper - det lär man sig väl nåt av. I övrigt har väl kanske utvecklingen gått i stå.

Om en månad har jag utvecklingssamtal. Borde börja göra anteckningar. Man vill ju gärna fila på upper cuts och jabbar. Eventuellt ska jag boka tid för sån där fantastisk hårbottenmassage som ger nära Nirvana-känsla precis innan utvecklingssamtalet. Så att jag står ut med alla Jante (fast Dunte) grejer jag kommer att få höra. Och som gör att jag står ut med att buntas ihop med så många kolleger som möjligt för att inte tro att utvecklingssamtalet handlar om mig.

Inga kommentarer: