måndag 25 februari 2008

Matematik? Över mitt lik!

Idag fyller min käre make 39. Och mellansonen blir 16. Det blir 65 tillsammans. Har jag trott hela dagen. Ända till nyss. När jag räknade en gång till. Och insåg att det bara blir 55. Nåja.

Grattis till dem i alla fall!

Nu kan vi släcka bränder här hemma. Vi har ett helt set med brandsläckare och brandvarnare och, det bästa av allt, brandfilt. Sen kan både P och son stoppa ner det nödvändigaste i sina nya necessärer. Sonen har dessutom fått en sablarns massa pengar som han ska köpa en dator för.

Själv ska jag skriva Eurobonus och på mina bara knän be om att få komma in i alla lounger eftersom jag reser så ... frekvent. Får se om det lyckas. Men testar jag inte så lär det ju inte gå. Mitt guldkort går ut i mars. Ve och FASA!

Inga kommentarer: