söndag 10 februari 2008

Slappt

Vaknade ganska sent efter ganska sen kväll igår. En av Ps kompisar stannade och stannade. Inte ens att jag gick och la mig funkade som "gå hem!"-pik. I morse var jag trött och lät därför yngste sonen titta på Barnkanalen utan mat i magen till klockan 10. Kanhända själviskt, men ingen klagade och det var närapå nödvändigt. Sen skulle P hjälpa en dam vi känner med dataproblem och när han kom hem sov jag igen. Kort sagt - en trött dag.

Efter snabb-bad (det såg konstigt ut att skriva snabbad) så for vi till favvobrorsan med familj för söndagmiddag. Mellansonen hängde på och väl där fanns även far med särbo på plats. Trevligt! Dagen samtalsämne var "TV-program nu och då". Typ. Bestämde biodate med svägerskan som jag ser fram emot!

Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa söndagsbilagor och somna tidigt. En jävla arbetsvecka hägrar.

Nån som kan tipsa om boende i och i närheten av Venedig, förresten?

Inga kommentarer: