söndag 13 januari 2008

Skön dag

I går kväll satt vi och planerade resan till Italien. Det blir nog bra. Nu krävs bara ytterligare en träff med familjen vi ska resa bort med. Men Venedig i några dagar ser jag fram emot! Häpp!

Sen spelade jag spel. Lite pinsamt att mina favoritspel (Taipei och Atlantis) finns på ICA Kurirens hemsida, men det är väl bara att konstatera att jag tillhör ICA Kurirens målgrupp och har samma intressen som de har. De andra tanterna. Hej, hej alla andra tanter. Vi är i samma klubb nu! Trevligt, trevligt!

Drömde om spelen och om Italien precis innan jag vaknade. SÅ intensiv var kvällen igår :)

Idag har jag badat med Elle i högsta hugg, läst om Scarlett Johanssen, Stella McCartney och medelmåttighet. Tittat på snygga kläder och smink jag aldrig kommer köpa. Klev upp ur badet, röd som en tomat men kände mig ändå ganska nöjd med livet.

Sen kom exmannen med familj och mellansonen. På agendan fanns äldste sonens 18-årsdag. Han är ju i USA och hur beter vi oss bäst för att fira honom där? Vi skickar småsaker till honom!

Vi började med fika men det utvecklades snart till middag. Alla glada för det. Våra yngsta barn är i samma ålder och de leker bra. Vi vuxna har det väldigt trevligt ihop. Det är väldigt skönt att vi kan umgås! Inga konstigheter alls.

Jag har lite ont i halsen. En kopp te, kanske?

Mellansonen undrar om jag skriver nåt om honom. Han vill gärna bli omnämnd som Guitar Hero-mästare. Så ni vet!

Inga kommentarer: