måndag 7 januari 2008

Skilsmässa?

Min glada kompis är inte så glad just nu. Julen har gått överstyr och leder i värsta fall till skilsmässa. Jag vill ge henne nåt. Tro på sig själv och glada dagar. Trots allt papper och all tejp och alla snygga snören som gått åt under de senaste veckorna, så vet jag inte hur jag ska slå in ett sånt paket.

I övrigt har en hel del papper gått i dag. Snytpapper så klart. Har varit hemma med lilla sonen som hostat. Och hostat. Och hostat. Så han kräks. Han lutar sig duktigt över toalettstolen och spyr. Han vill vara i fred när han hostar och kräks. Men han vill gärna ha lite vatten efteråt. Min älskade lilla fyraåring! I morgon vabbar söte maken. Nu med REAskjorta från Stenströms och REAjeans från Armani. Han är så SNYGG! Och ... han är MIN! Ingen skilsmässa här inte. Tack.

Inga kommentarer: