fredag 4 januari 2008

Shopping

Idag har jag varit på stan och shoppat med min yngste son. Vi har köpt jeans på Åhléns och presenter till kusinen på Panduro. Varit på NoaNoa och tittat på kjolar till samma kusin (och nu ångrar jag liiiite att jag inte köpte den där köttfärsfärgade med tyll ändå.) Vi var på NK och vi var på Polarn och Pyret. Typ överallt. ESn kom vi hem och jag somnade och han lekte och sen var kompisar som vi nog åker till Italien med här och åt middag. Nu har vi läxa till nästa vecka att sätta ihop en tvåveckorsturxtvå för att ha nåt att välja mellan. Vi är ute lagom god tid, tror jag. Inte hysteriskt tidigt och inte dyrt sent. Det blir nog bra. Bara en sak - jag är alltid rädd att smitta dem med nån sjukdom. Sonen i familjen blir väldigt lätt sjuk. Jag säger VÄLDIGT lätt. Jag säger TRÖTTSAMT lätt.

Herregud. Hosta? Herregud. Feber? So?

Inga kommentarer: