söndag 26 juli 2009

Trevliga släktingar


Vi har kommit hem från trevliga, trevliga svärfar och hans sambo. Där är jag allt jag vill vara. Obesvärad från det vi kommer tills vi åker. Obesvärad.

Vi fick träffa den lilla parisiskan och är det nån av de franska kusinerna jag skulle vilja ta adoptera så är det henne. 11 år och så social och mysig att man undrar hur hon gör.

Jag får göra frisyrer på henne. Hon gör några på mig. Sen sover hon i den senaste och när hon vaknar gör jag om den.

De gillar varandra - kusinerna. P är hennes gudfar och det måste väl betyda att vi har först tjing på henne om nåt händer. Så får man nog inte ens tänka.

Måste visa några bilder också ...
Svärfars växthus
Svärfars getingbo
Snällis
One of them Pärlemorfjärils (eller Fritillary som det heter på engelska)
Ett bi

(När jag letade efter vad pärlemorfjäril heter så hamnade jag på den konstigaste sida. Märkligt - eller hur? Chills and thrills, jo jag tackar jag. Och pärlemorfjärilar är ju ... läskiga?)

Inga kommentarer: