onsdag 15 juli 2009

Syssling

Här i huset är det inte bara P och jag och yngste sonen utan även farbror med fru och kusin med sambo och lilla ungen som är väldigt rar trots att han har det lite jobbigt med nån typ av infantila spasmer/epilepsi emellanåt. Lite varje dag, har jag förstått. Fast det märks inte på honom och jag tror att yngste sonen gärna skulle adoptera sin syssling om han fick.

Skojigt att träffa kusinen i flera dagar också. Vi har inte setts på länge och jag inser att vi har många gemensamma nämnare även om det har gått många år och mycket vatten har flutit under broarna och så.

I morgon åker sysslingen hemåt Stockholm och en annan kusin kommer. På fredag kommer husägarkompisarna och är här över helgen. Det ska bli trevligt! Mellansonen kommer dock inte. Han fick nån typ av stressångest när vi började prata tidtabeller och sovplatser så han ställde in besöket och det tycker jag är tråkigt. Jag grinade lite i nån affär när han kom med slutgiltiga beskedet.

Hm.

Tänk om man skulle grilla när nya gänget kommer? Kanske ska testa det där med marshmallows ocså? Eller inte ...

Inga kommentarer: