fredag 10 juli 2009

Judit och annat

Såja. Har ett ställe att rekommendera - Judit och Bertil på Bergsundsgatan (heter den så?). Bra, gott, trevligt och humana priser. Dessvärre kan jag inte dela med mig av sällskapet, men det var väldigt bra det också. Vi promenerade mot Slussen i regnet på väg hemåt och det var skönt. Trots regnet.

Idag har vi sett Deep Sea på Naturhistoriska och man måste säga att det är ekonomiskt om inte annat. En 5-, en 6- och en 17-åring och jag var där. Och det var bara jag som betalade. Fikat var inte fasligt dyrt det heller. Fast det berodde delvis på att jag hade förhandlat dryck på Konsum. Valskeletten hänger kvar i taket, fast det luktar inte som det gjorde när jag var liten. Typ malkulor. Det luktar ingenting nu.

Vi har sett många konstiga djur. Med hem ville jag bara ha fjärilarna med nål genom kroppen.

Deep Sea var bra.

Nu har P också semester. Så nu är det väl på riktigt. Kanske ska Out of office'a på jobbet också?


Inga kommentarer: